E-mail Marketing

Menu
Målrettede kampagner og måling på effektivitet, trafik, social media og konvertering. Mailchimp-integrationer og opsætning.

E-mail Marketing
Dette kan umiddelbart lyde som en irriterende måde at markedsføre sig på over for sine kunder, men man skal huske på, at man som modtager på et tidspunkt selv har valgt at tilmelde sig et nyhedsbrev, en ugentlig tilbudsmail eller på anden måde har sagt ja til at modtage en påmindelse eller service.

Det kan faktisk være en ret effektiv måde at komme igennem med sine budskaber eller tilbud til en målrettet gruppe, der har på et tidspunkt har udvist interesse for det, man vil tilbyde eller kommunikere.

De digitale marketingskanaler skal selvfølgelig bruges bredt, og hvor det giver bedst mening. Men en af fordelene ved e-mail Marketing er, at der faktisk er et forholdsvist stort ROI i forhold til fx annoncering via sociale medier. Man kan personificere sine budskaber via de oplysninger, man har om sine modtagere, hvilket øger interaktionen og effekten i forhold til klikrate.

E-mail Marketing er et fremragende værktøj til lead-generering og pleje af eksisterende relationer.

Vi kan hjælpe med en lang række værktøjer i forhold til e-mail Marketing:

  • Design og forfatning af nyheds- eller tilbudsmails med relevant information
  • Målgruppeopdeling og segmentering
  • Udsendelse af mailkampagner på de rigtige tidspunkter (folk shopper i arbejdstiden!)
  • Valg af den rigtige platform, fx Mailchimp, Ubivox eller Campaign Monitor
  • Design af landingpages og måling af effektivitet og konvertering
  • Automatiseret udsendelse af e-mails til forhandler- eller kundekartotek
  • Automatiske notifikationer via e-mails
  • Automatiseret udsendelse af SMS

Kontakt os her